Loading...

13 تغییری که شما نیاز دارید در زندگی خود در سال 2020 ایجاد کنید

13 تغییری که شما نیاز دارید در زندگی خود در سال 2020 ایجاد کنید

امسال نگران اعداد و ارقام روی ترازو نباشید

وزن کردن دائم خود روشی مفید برای پیگیری کاهش وزن نیست. اگر فقط نگران ارقام در ترازو هستید، به ترکیب بدن خود، نحوه احساس بدن و سلامتی کلی خود توجه نمی کنید. در حقیقت، وزن کردن مداوم خود می تواند غیر مفید باشد.
راشل هارتلی، متخصص تغذیه، به خبرنگار کامرون اوانز گفت: "اغلب، نوسانات جزئی در وزن ما باعث ایجاد نا امیدی می شود." اگر صبح ها بیدار شوند و وزن خود را کمتر از روز قبل مشاهده کنند، ممکن است پرخوری کنند یا غذای «بد» را به عنوان روشی برای جشن گرفتن انتخاب کنند. یا اگر از خواب بیدار شوند و ببینند که وزنشان از چیزی که می خواستند بیشتر است، ممکن است تغییرات سالمی که پیش گرفته بودند را کنار بگذارند.

چهار روز در هفته هر بار روزی 30 دقیقه ورزش کنید

جیلیان میشلز، متخصص سلامتی و تناسب اندام می گوید: که چهار روز در هفته ورزش می کند و سه روز دیگر را استراحت می کند. او تمرینات خود را برای این متوقف می کند تا روی قسمت های بدن خود تمرکز کند تا بهترین نتیجه را کسب کند.

محاسبه کالری غذایی که می خورید را متوقف کنید

شمارش کالری روشی صحیح برای کاهش وزن نیست. متخصصان معتقد هستند که شمارش کالری در واقع بسیار پیچیده تر از آن است که برخی تصور می کنند، و باعث می شود که بسیاری این اشتباه را انجام دهند. همچنین می تواند منجر به نگرش های ناسالم در مورد مواد غذایی نیز شود.
این مهم است که رابطه خودتان را با غذا بسیار مثبت نگه داریم. این دیدگاه ها می توانند چشم انداز ما را نسبت به چیزی که در زندگی از آن لذت می بریم را خراب کند، و این صحیح نیست.

پروتئین بیشتری را وارد سیستم غذایی خود کنید

جین فیلنورت، متخصص تغذیه، به خبرنگار خودی كورتنی لوییا گفت: "غذاهای حاوی پروتئین بالا برای بدن شما بعد از ورزش بسیار مفید هستند و همچنین پروتئین به شما كمك می كند تا بدن شما زمان مناسب تری را برای هضم بیشتر كربوهیدرات ها را داشته باشد. به همین دلیل است که خوردن یک کاسه غلات قبل از ناهار، میان وعده مناسبی است برای شما و همچنین خوردن تخم مرغ به عنوان صبحانه مدت طولانی تر شما را سیر نگه می دارد.

به جای سفارش غدا از بیرون هر سه وعده غذای خود را در خانه بپزید

آدام درنوفسکی مدیر مرکز عمومی دانشگاه واشنگتن، گفت: "با پخت و پز بیشتر در خانه، رژیم غذایی بهتری را بدون افزایش هزینه قابل توجهی تجربه خواهید کرد، در حالی که اگر بیشتر بیرون بروید، رژیم غذایی خواهید داشت.

یه بودجه شخصی برای خودتون آماده کنید

، داشتن بودجه شخصی به شما امکان کنترل پول خود را می دهد ما به جای این که ببینیم پولمان به کجا میره، به پول خود می گوییم که به کجا برود. به این معنی که مسیر خرج کردن پول را خودمان مشخص می کنیم می توانید از بودجه خود برای شکل دادن هزینه های خود استفاده کنید تا منعکس کننده مهمترین چیز در زندگی شما باشد.

با پرداخت به موقع صورت حساب ها بدهی های خود را کنترل کنید

برای اطمینان از پرداخت به موقع صورتحسابی خود، با تهیه لیستی از همه صورتحسابهایی که باید پرداخت کنید و اضافه کردن آنها به تقویم خود شروع کنید. همچنین باید در هر زمان امکان تنظیم پرداخت های خودکار را در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که هیچگاه پرداختی را از دست نمی دهید.

ساعت خواب مناسبی را برای خود تنظیم کنید

اگرچه بسیاری تصور می كنند كه تنظیم خواب های شبانه فقط برای كودكان است، اما بزرگسالان نیز می توانند از تعیین ساعتی برای خوابیدن در شب استفاده كنند.
دکتر ویتنی روبان، متخصص خواب خانواده می گوید: "بر اساس زمان بیدار شدن، برای تعیین زمان مناسب خواب خود برنامه ای داشته باشید، این معیار با توجه به این باشد که اکثر بزرگسالان بین هفت تا نه ساعت خواب نیاز دارند." یک ساعت قبل از خواب از پیش تعیین شده، آلارم موبایل یا ساعتتان می تواند به شما نشان دهد که باید فقط در فعالیت های آرام باشید و خود را برای خواب آماده کنید.

وسایل الکترونیک خود را یک ساعت قبل از خواب خاموش کنید

متخصصان توصیه می کند حداقل نیم ساعت تا یک ساعت قبل از اینکه واقعاً بخوابید برای استراحت ذهن و جسمتان بهتراست، تلفن و سایر لوازم الکترونیکی خود را خاموش کنید.

به جای چت کردن در آخر شب بهتر است با مطالعه ذهن خود را متمرکز و آرام کنید

خواندن یک کتاب عالی می تواند به هم سرگرم کننده باشد هم شما را از تنش های فضای مجازی دور نگه دارد. لازم به ذکر است، افرادی که روزانه کتاب می خوانند طولانی تر زندگی می کنند. طبق یک مطالعه دانشگاه ییل در سال 2016 کسانی که روزانه 30 دقیقه می خوانند، به طور متوسط سالانه یا بیشتر از کسانی که نمی خوانند بیشتر عمر می کردند.

نترسید، برای آنچه که شایسته شماست بجنگید

در محل کار خود درباره خواسته های خود خواه درخواست افزایش حقوق، ارتقاء یا احترام بیشتر با مدیران و همکاران خود صحبت کنید.
جانانا اچولز، مربی حرفه ای و سلامتی، به خبرنگار بیزینس اینسایدر گفت: مهمترین چیزی که باید بخاطر بسپارید این است که اگر سوالی که دارید را نپرسیدید، جوابش همیشه خیر است.

تمرکز خود را برای حفظ تعادل در کار و زندگی سالم حفظ کنید.

اگرچه دستیابی به تعادل مناسب کار و زندگی می تواند دشوار باشد، اما تمرکز بر روی آن بسیار مهم است. سعی کنید هر روز زمان خاصی را برای ترک کار خود تعیین کنید. هنگامی که در خانه هستید ایمیل های کاری خود را چک نکنید، اگر امکان دارد وقتی در دفتر کارتان نیستید کاملاً از وسایل الکترونیک مثل گوشی همراه و لب تاب دور باشید.

خود را از همکاران سمی تان دور کنید

شما بیشترین وقت خود را با افرادی که با آنها کار می کنید می گذرانید، بنابراین باید خود را با همکارانی که در محیط کار به شما انگیزه می دهند و الهام بخش هستند احاطه کنید. اگر شخصی وجود دارد که شما را پایین می آورد، کار شما را نقد می کند یا دائماً شکایت می کند، احتمالا زمان آن فرا رسیده که بخواهید فضای کارتان را عوض کنید.

نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات بعد از تایید منتشر خواهد شد

    مشاور توسعه سایت