Loading...

سلامتی با سبزیجات

سلامتی با سبزیجات
با هر وعده غذایی تان سبزیجات بخورید.

◾همیشه با هر وعده غذایی سبزیجات بخورید.اگر هیچ یک از سبزیجات را دوست ندارید،آگاه باشید که نیازهای بدنتان را نپذیرفته اید. سبزیجات مملو از مواد شیمیایی ضروری و دیگر مواد معدنی هستند و کم کالری اند و حجم زیادی دارند، سبزیجات منابع کربوهیدراتی هستند که کمترین ظرفیت کالریک را دارند.
آنها مقادیر بزرگتری از مواد مغذی ضروری را در بدن انسان رها میسازند و شما را از لحاظ میزان جذب مواد غذایی روزانه تامین میکنند و دیگر نیازی به اضافه کردن کالری بیش از حد در برنامه غذایی روزانه را ندارید.

سبزیجاتی مانند:

اسفناج با تخم مرغ در صبحانه، سالاد با نهار و شام و مقداری فلفل دلمه ای و هویج و کرفس 
کلم بروکلی پخته شده و یا گل کلم 
◾همیشه در هر وعده غذایی پروتئین بخورید.هرگز خوراک سبک شما در شب نباید فقط یک عدد میوه مثلا یک موز یا سیب باشد.هر زمانی که غذا میخورید غذا باید مقداری پروتئین را شامل شود.
مقداری گوشت خالص، ماهی، لبنیات کم چرب، تخم مرغ، یک قطعه کوکو یا بعضی اوقات مکمل های پروتئینی.
◼ فهرست تغییرات تغذیه ای را به روش زیر اولویت بندی کنید.

نظرات
    ارسال نظر
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - نظرات بعد از تایید منتشر خواهد شد

    مشاور توسعه سایت